SJENA VJETRA

Daniele, ono što danas budeš vidio, nikome ne smiješ reći, čak ni svome prijatelju Thomasu. Nikome.

Dragi Frikovi, prije nekoliko mjeseci pročitala sam jednu odličnu knjigu. Nakon mnogo razmišljanja o njoj odlučila sam ju podijeliti s vama. Na prvi pogled sasvim obična knjiga, no već kada sam ju uzela u ruke osjetila sam neku čaroliju. “Sjena vjetra” promijenila mi je život. Postala je moja opsesija i moja najbolja prijateljica. Kad sam završila s čitanjem ponovo sam prelistavala po stranicama tražeći još. Tada je počelo rasti i moje zanimanje za Barcelnou, naime, to je mjesto radnje. Sada se ta euforija malo smirila, ali još ne prođe dan, a da se ne sjetim te čudesne, majstorski napisane knjige koja mi se urezala u sjećanje.

A sada se pripremite jer vas vodim u čudesan, pomalo tajanstven svijet s one strane knjige. Spremni?

sjena vjetra

 

 

 

 

 

 

 

Kada Daniela Semperea otac odvede na Groblje zaboravljenih knjiga u Danielovu životu sve se mijenja. Nakon čitanja knjige Juliana Caraxa “Sjena vjetra” koju je dobio na čuvanje, Daniel u mislima više nema sliku pokojne majke. Noć kasnije susreće Laina Couberta čovjeka zastrašujuća izgleda koji se raspituje o Caraxu i njegovoj knjizi “Sjena vjetra”. Susret s Caubertom Daniela nagna da sazna nešto više o Caraxu. Upušta se u opasnu pustolovinu. No, je li moguće da nitko u Barceloni ne zna ništa o Caraxu? Je li moguće da nijedna knjižnica u Barceloni ne posjeduje ni jednu Caraxovu knjigu? I, tko je taj tajanstveni Lain Coubert? Daniel se na putu do istine susreće s brojnim opasnostima, lažima i prijevarama, a susreće i Beatriz, prelijepu djevojku. Osjeća li Daniel nešto prema njoj? Pročitajte ovu majstorki napisanu knjigu i prošećite ulicama Barcelone u prošlosti i sadašnjosti.

Preporuku napisala : Žvaks

Oglasi

One comment on “SJENA VJETRA

  1. Svaka čast Žvaks, odlično si napisala preporuku! Da nisam već čitala natjerala bi me da posegnem za tom knjigom. Ali čitala sam. 😉

Odgovori

