Različita

Razlicita_300RGBDanas bih vas voljela upoznati s knjigom koju sam pročitala prije nekoliko dana i koja me se jako dojmila. Riječ je o romanu Veronice Roth čiji naziv vidite već u naslovu – Različita.
U svijetu budućnosti se, nakon velikoga rata, društvo podjeljuje u frakcije, tj. prema osobinama za koje misle da bi spriječile sukob. To su: iskreni , dobrohotni, neustrašivi, učeni te frakcija nijekanja. U tome svijetu živi Belatrice zvana Tris koja odluči promijeniti frakciju iako bi ju to moglo stajati obitelji…
No, to je tek početak! Knjiga je puna preokreta te nam pokazuje pokušaj uklapanja članice prezirane frakcije u novu sredinu.
Knjiga me potaknula na razmišljanje, zahvaljujući zanimljivim opisima. Jako mi se svidjela jer otvara cijeli novi način života te nam pokazuje kakav bi naš svijet mogao postati. Jako me se dojmilo to što, unatoč činjenici da imaju posve različit način razmišljanja, likovi imaju iste probleme s kakvima se mi danas suočavamo, kao što su ogovaranje i neizvjesna ljubav. Preporučila bih je svakome, jer jednom kada utonete u priču nećete moći prestati čitati.
Ako vam se roman svidi, potražite u knjižnici nastavak naziva Pobunjena. Postoji još jedan nastavak, kraj trilogije, ali nažalost još nije preveden. Uživajte u ljetu!

by Mo 🙂

Oglasi

Komentiraj

