kao da se nista nije dogodilo

Kao da se ništa nije dogodilo

Knjigu Kao da se ništa nije dogodilo napisala je hrvatska spisateljica Đurđica Stuhlreiter. Odmah te privuče svojim lijepim i zanimljivim izgledom naslovnice, a mene osobno još više privuku knjige naših pisaca.
To je jedna slatka i jednostavna knjiga. Sastoji se od nekoliko kratkih pripovijedaka o tinejdžerima i tinejdžerskim problemima. Jedne su tužnije, a druge malo veselije, ali najvažnije je da su bliske nama. Jer barem u jednoj priči možeš se naći. Čitajući shvatiš da si jako sličan nekom liku ili su vaši problemi, misli, osjećaji slični. To je dobra knjiga, stvarna i izmišljena u istom trenutku.

Svima bih ju preporučila kao jedno zanimljivo i lagano ljetno štivo za čitanje na plaži ili u hladu na balkonu! 🙂

Sara ❤Sarci_frik_2

Oglasi

One comment on “Kao da se ništa nije dogodilo

  1. Knjiga je jako lijepa i prirasla mi je srcu. Klub mrzitelja je moja najdraža pripovijetka. Za nju sam saznala kada su me pozvali knjižničari (iz Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci) da zajedno sam njima predstavim našem gradu njenu knjigu. Čitala sam ulomke i zatim smo postavljali pitanja gospođi Stuhlreiter.
    Imala sam je priliku upoznati i jako mi je drago,te sam zahvalna na pozivu.
    Imamo smo sličan ukus. Držimo se mračnijih sadržaja pri pisanju.
    Pročitala sam knjigu,a nisam ni trepnula. Njena knjiga Juma je također odlična i preporučujem je!

Odgovori

