oluja

Oluja, Julie Cross

Zašto me uvijek rasplaču ljubavne knjige? Zašto, zašto? Oluja je roman spisateljice Julie Cross.

 

Holly i Jackson su već duže vremena zajedno. Ali što će se dogoditi kad ona umre u budućnosti, a on je treba spasiti u prošlosti? Jackson mora otići u prošlost da bi je spasio, ali kako će se vratiti? Nailazi na gomilu prepreka i čini mu se kao da je svaki njegov pokret pogrešan.

Roman je dugačak, ali je predivan. Divno je pisan, tako čitko i jasno. Radnje se isprepliću i prave maleni vrtlog.

Kad sam pročitala knjigu nalazila sam se na trajektu i ja kao kreten cmizdrim nad knjigom dok se mi valjamo na valovima. (Five points to Hufflepuff!) Ali šalu na stranu, knjiga je uistinu dobra i vrijedna je vremena. Mislim da nikad brže nisam pročitala knjigu.

Smatram da ova knjiga treba imati nastavak, ali primijetila sam da još nije preveden na hrvatski. Nastavak je Vortex ako netko želi pročitati ili pronaći na engleskom.

 Ali ako je netko pročitao ovu knjigu neka slobodno ocjeni knjigu u komentarima, bit će mi drago čuti tuđe mišljenje!

Pozdrav, Rose.

rose

Oglasi

2 comments on “Oluja, Julie Cross

Odgovori

