Srce od tinte

Zamislite da svojim glasom, čitajuči knjigu, možete oživjeti omiljene likove. Baš dobro, zar ne? E, pa i nije baš ako iščitate najveće zlikovce, a umjesto njih u priču uđu vaši najmiliji. Upravo se to dogodilo Mou, tati dvanaestogodišnje Meggie.

Mo i Meggie čine skromnu obitelj koja se stalno seli. Meggie se ne sjeća svoje majke jer je imala samo tri godine kad ju je izgubila, premda se isto tako ne sjeća kako ju je izgubila. Za sada zna da je njezin otac Mo jako škrt na riječima kada se radi o njenoj majci. I tako jedne noći počinje pustolovina života nakon što Meggie začuje korake pored svoje kuće. Na vrata im kuca čovjek koji se predstavlja kao Lakoprsti i njegova rogata lasica Gwin. Lakoprsti govori Megginu ocu kako moraju pobjeći od tajanstvenog čovjeka zvanog Jarac. Oni bježe k Megginoj teti Elinor, sestri njezine majke, kod koje Jarčevi ljudi ipak uspijevaju oteti Moa. Na putu prema Jarčevom selu Meggie saznaje istinu: jedne noći Mo je naglas čitao knjigu Srce od tinte Megginoj majci Teresi i svojim je glasom oživio likove: Jarca, Lakoprstog, Gwina i Bastu, a u priču odnio Teresu (i dvije mačke).  Mo je godinama bezuspješno pokušavao vratiti Teresu u stvarni život dok je Jarac veoma zavolio život u stvarnome svijetu odlučivši da se neće vratiti u knjigu. Meggie shvaća da ima isti talent kao i njen otac, ali šta joj to vrijedi sad kad je Jarac naumio spaliti sve primjerke knjige Srce od tinte ?

Budući da sam shvatila da vi frikovi uopće ne dovodite u pitanje broj stranica knjige, odlučila sam se za ovu, fantastičnu knjigu koju bi mnogi od vas samo zaobišli u knjižnici vidjevši da ima oko petstotinjak stranica. Moja priča (što se tiče ove knjige) je ustvari veoma čudna: teta mi ju je kupila za dvanaesti rođendan, ali ja nisam bila očarana vidjevši broj stranica. Jednog ljeta mi je bilo užasno dosadno i uhvatila sam se čitanja da zadovoljim tetu, međutim zaljubila sam se u knjigu. To sam priopćila teti koja mi je kupila i ostala dva fenomenalna nastavka tako da, vjerujte mi i pročitajte ovu trilogiju.

Napomena: nemojte pogledati film, razočarat ćete se! 😉

by ŁauraOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oglasi

3 comments on “Srce od tinte

  1. Knjiga je odlična! Ali nažalost, pogledala sam film prije knjige tako da sam se uistinu razočarala. Film nije baš vjeran orginalu. :/

Odgovori

