Oksa Pollock: Nevidljivi svijet

Anne Plichota i Cendrine Wolf

oksaMislite da je ovo još jedna knjiga o čarobnjacima, vampirima i svim ostalim čudesnim bićima? Pa i je, ali koliko god da je slična svim fantasy knjigama, toliko je i drugačija i zanimljiva! 😀

Govori o jednoj na prvi pogled običnoj djevojčici koja doživaljava velike promjene u životu. Trinaestogodišnja Oksa seli se s obitelji iz Pariza u London. Tamo joj se počinju događati čudne stvari i ubrzo joj se na trbuhu pojavljuje tajanstveni znak. Oksa se obrati svojoj baki koja joj otkrije tajnu obitelji te joj ispriča o tajanstvenoj zemlji iz kole Pollockovi potječu i o tome kako je ona njihova posljednja nada u povratak u Edefiju. Oksa saznaje da ima nadnaravne moći, no s njima dolazi i obaveza: ona i njezina obitelj moraju prijeći brojne prepreke i držati se zajedno da bi postigli svoje ciljeve i ostali na okupu…

Oni kojima se ova knjiga dopadne (a mnogima će se sigurno svidjeti!) mogu nastaviti uživati čitajući o avanturama Okse Pollock u nastavcima ove zanimljive knjige. Zato odmah trk u knjižnicu da uđete u njezin čarobni svijet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAby: Sarči ❤

Oglasi

3 comments on “Oksa Pollock: Nevidljivi svijet

  1. Posudila sam ovu knjigu jer je bila hit u knjižarama, ali kad sam je posudila i počela čitati nije bila baš zanimljiva. Početak je ok, ali kasnije mi je bilo dosadno. Hej ovo je samo moje mišljenje tako da ipak pročitate, možda vam se svidi npr. moja je sestrična oduševljena i guta svaki nastavak 😀

  2. Ja sam pročitala dva dijela i meni je odlično,nije najbolje,ali vrijedi pročitati.Pogotovo bi u Oksin svijet trebali zaviriti ono koji vole čarobnjake! Uživajte!

  3. Meni se knjiga sviđa, pročitala sam prva dva dijela (treći odbijam jer to znači da bih trebala čekati zauvijek da četvrti dođe), ali zanimljiva je, možda je čak za mlađi uzrast 😀

Odgovori

