Naslovnica knjige

Napokon brucošica

Nedavno sam podigla knjigu Napokon brucošica od Nade Mihelčić, čisto zato što sam pročitala prethodne dvije, pa rekoh, mora da je i ova dobra. Misim, nije da sam požalila. Zaboga, knjiga j bila savršena, a sestrična (27 godina) ju je isto pročitala, uz komentar da je dobra. Sad bi ja tu rebala reći o čemu se radi, ali neću. Znate već da je riječ o istoj djevojci o kojoj spisateljica govori u Bilješkama jedne gimnazijalke, pa se samo polako nadovezuje. Likovi su isti, a sve se vrtio oko večeri provedenih u Petom kotaču, razgovora s bratom i pomalo spetljane veze s Igorom. Poznat vam je Igor, zar ne?

Anyway, preporučam da to pročitate, ako zbog ničeg drugog onda zbog toga što bi vam bar neke stvari mogle i trebale biti jasnije… Kao što se i meni pomalo rasvijetlilo u glavi nakon što sam je pročitala!

by Ana Š.

Oglasi

3 comments on “Napokon brucošica

  1. Da, Łe-Łi, prvi dio je knjiga “Bilješke jedne gimnazijalke” koju imate u školskoj lektiri i zapravo nije dio, već cjelovita knjiga. Knjiga “Napokon brucošica” prati isti glavni lik, ovaj put u studentskim godinama. Svakako pročitaj!

Komentiraj

