Naslovnica knjige

Prava američka cura

Prava američka cura

Meg Cabot

Knjiga je odlična. Jedna obična i tipična cura nadarena za crtanje spasi predsjednika od atentata. Time postane američka junakinja, ali to joj ne pomogne u svakodnevnim tinejdžerskim problemima. Jer ona, kao i svi mi, ima svoje ljubavne tegobe, samo njezine uključju i predsjednikova sina.

Ako vas je ovo malo uvoda zainteresiralo, slijedećom prilikom u knjiižnici da ju posudite jer vjerujte mi, nećete požaliti. Samanthina priča me oduševila i mogla sam se suosjećati s njom i njezinim problemima. Sviđa mi se što što ima svoj neobičan stil i svoje “ja”. I dok sam čitala knjigu ušla sam u njezin život, postala mi je prijateljica. Malo sam ljubomorna na nju jer bih i ja da mi se dogode neke njezine zgode. Ali zato i knjige postoje, da odemo u jedan drugi život, u jednu drugu priču.

A ako vam se ova knjiga svidi možete uživati u drugom dijelu “Spremna ili ne” koja govori o novim tegobama i uzbuđenjima Samanthe.

 Sara ❤

Oglasi

2 comments on “Prava američka cura

  1. Dobila sam knjigu za rođendan prošle godine i zbilja je super! 😉
    Radi se o crvenokosoj curi koja obožava umjetnost- <Samanthi Maddison- koja spasi život presjedniku i zaljubljena je u dečka svoje "savršene" sestre. ali se u međuvremenu zaljubi i u presjednikovog sina! 😀 😛

  2. Da knjiga je stvarno odlična! 😀 Jako je zabavna i preporučam je svima.Drugi nastavak ove knjige Spremna ili ne ,nekako mi je bezveze prvi je puno bolji.<3

Odgovori

