Naslovnica knjige Gluhe laste

Gluhe laste

Ako želite malo predahnuti od teen knjiga, preporučujem vam ovaj duhoviti teen strip Štefa Bratolića. Radi se o skupini srednjoškolaca koji sami osnuju svoj rock-bend Gluhe laste. Na putu do slave čeka ih mnogo prepreka, što ljubavnih, što obiteljskih, što poslovnih. Pratite glavne junake na putu do popularnosti i odlično se zabavite!

Meni se strip svidio na prvi pogled zbog kratkih i zanimljivih tekstova. Pročitala sam ga u jednom školskom satu. Preporučila sam ga svim svojim prijateljima, ali nitko ga nije pročitao 😦 Zato sam odlučila potražiti sreću na drugom mjestu. Nadam se da ćete se prepoznati u nekim likovima kao što i ja jesam! 🙂

ČITAM…

  • Aprilynne Pike: Iluzije- Meni je knjiga stvarno odlična, ovo je treći nastavak i oduševljena sam 🙂
  • Anne Plichota & Cendrine Wolf: Oksa Pollock (1. dio) – Nije mi baš nešto…
  • Jasminka Tihi-Stepanić: Imaš fejs? – Najbolja teen knjiga do sad, pročitala sam je u jednom danu!
  • (lektira) Slavko Kolar: Breza – A, što reći, što se mora nije teško …  -.-

by Łaura

Oglasi

Komentiraj

